فرم گزارش حادثه ناشی از کار مرکز بهداشت و تامین اجتماعی
6129 بازدید
فرم 15-ع : فرم گزارش حادثه ناشی از کار
اطلاعات ثبتی برمبنای اظهارات مصدوم یا همراه وی می باشد.
راهنمای تکمیل قسمتهای مختلف فرم
گردش کار تکمیل فرم 15- ع :
اين فرم مخصوص ثبت حوادث ناشی از کار می باشد و در اولین محل مراجعه شخص حادثه دیده برای دریافت خدمات سرپایی ، درمانی ، بستری وفوت تکمیل می گردد .
- ثبت اطلاعات موجود در فرم های حوادث ناشی از کار- ارسال به مرکز بهداشت شهرستان ذیربط
- مركز بهداشت : تحليل اطلاعات موجود در فرم های حوادث ناشی از کار ارسال شده – جمع بندی و گزارش وضعيت موجود در سطح شهرستان
- معاونت بهداشتي دانشگاه/ دانشكده : تحليل اطلاعات موجود در فرم های حوادث ناشی از کار ارسال شده - جمع بندی وگزارش وضعيت موجود در سطح استان
- مرکز سلامت محیط وکار : تحليل اطلاعات موجود در فرم های حوادث ناشی از کار ارسال شده - جمع بندی و گزارش وضعيت موجود در سطح کشور
فرم گزارش اعلام حادثه شعبه تأمين اجتماعي
اين گزارش با توجه به مفاد مواد 97 و 105 قانون تأمين اجتماعي تنظيم می گردد
به نکات زیر توجه کنید